Saturday, May 07, 2005

Night out with true friends....




Michelle og jeg går til Yoga og kickboxing sammen og træner på samme tidspunkt efter arbejde. Så vi ser stortset hinanden hver dag er er blevet gode venner.



Fredag aften var jeg i byen med hende og kæresten Sean. Vi spiste tabas på "Rouge" et populært sted for alle Berkshires excentriske kunstnere - og dem er der mange af!



Lørdag morgen drak jeg morgenthe på Bellissimo Dolche og blev samtidig underholdt af pastor David der havde samlet en lille fanskare på cafeen. De spottede selvfølgelig med det samme den enlige studerende blondine ved nabobordet. Så jeg fik en prædiken og et telefonnummer til en fyr fra meningheden der var blevet ramt af lyn hele 2 gange og overlevet. De gav mig også en kæk lille lyserød folder som påmindelse om hvem min sande ven er. Hvordan mon de bygger deres menighedssammenhold op omkring sådan et standpunkt...!?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home