Sunday, April 10, 2005

Shambala II

Denne første forårs-weekend har jeg brugt på at lære mere om meditation. Jeg tog Shambala level II i et lille meditationscenter 50 miles fra Pittsfield (hvilket dog ikke er tæt på med den offentlige transports lange omveje!). Det var et virkeligt godt tilrettelagt kursus og jeg lagde selv meget engagement, så alt i alt en succes.
Jeg boede hos smykkedesigner Jane Taylor (se links), som havde svaret positivt på en fællesmail fra centrets leder om at huse en "out-of-towner". Virkeligt pænt af hende! Meget interessant kvinde, der gav mig et smugkik ind bag facaden af modebladenes glitrende reklamer, hvor designerne er forretningskvinder - ikke kunstnere. Vi spiste en masse sushi, snakkede og var i byen med hendes venner.
Jane Taylor
Wave relief
For at jeg kunne blive hele søndagen gav Kevin fra centret mig et lift hjem til Pittsfields. Vi stoppede hos hans kæreste på vejen for at hente nogle ting, men endte med at blive i 3 timer, gå tur i Northhampton, se billeder og spise lækre rester fra kursusweekenden. Kevin og kæresten er begge på min alder, så vi aftalte at jeg snart kommer igen. Hvis ikke før så får at være hjælper på Shambala level III der afholdes den 13-15 maj. What a nice weekend! :o)
The journey by Mary Oliver

0 Comments:

Post a Comment

<< Home