Friday, April 01, 2005

Yoga

Mit USA-ophold tegner ikke til at blive et "just-add-water-and-shake-kinda-life", men mere "spirituelt". Jeg har besluttet mig for ikke kun at bruge al min fritid på fysisk træning men også åndelig træning. Så jeg har meldt mig til meditationskurser de kommende weekender; Shambala level II and III. Det kræver helhjertet engagement og træning at komme godt igang.

For at bygge bro mellem sjæl og krop er jeg også begyndt til yoga i "Pittsfield Womens Club" sammen med en håndfuld moderne rødstrømper.

I kvindeklubben har de desuden et falsk klaver som jeg håber at få lov til at øve på i aftentimerne hvis jeg kvitterer med et nummer ved de månedlige fællesspisninger.

Ja, det var ikke nyheder af denne slags jeg havde regnet med at poste på min amerikaner-hjemmeside :o)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home