Monday, March 14, 2005

Afslappende weekend

Søndag var jeg til anden korprøve med et ældre kor der øver på en opførelse af Thomas Haydns requiem den 1. maj. De er ret gode og præcise, så jeg nyder faktisk at synge med selvom jeg er den eneste under 40. Om aftenen var jeg i biffen med de polske piger. Den ene arbejder i en lille hyggelig cafe i Pittsfield (den eneste), så det er stedet hvor man hænger ud. Tror jeg smutter forbi i morgen efter arbejde. Jeg har også været i kontakt med Camilla, den anden danske trainee i Boston. Hun bor hos en familie i et kæmpe hus, så der hænger jeg ud næste weekend. Weekenden efter har jeg booket mig på et introduktionskursus i meditation der finder sted i New York, og har fundet et centralt beliggende hostel lige i nærheden. Så det ser jeg også meget frem til...nat nat fra $tine, der skal tidligt i seng så hun kan starte dagen med en tidlig morgendukkert...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home