Thursday, December 22, 2005

Næste stop: Afghanistan!

Nogen må stoppe mig!
Jeg sendte i oktober en ansøgning om et rejselegat fra DANIDAS oplysningsfond, for at udelukke muligheden og ikke i fremtiden ærgre mig over, at jeg da i det mindste ikke gjorde forsøget.

Jeg har netop fået penge til at rejse til Pakistan og Afghanistan til sommer for at skrive om et sycenter der skaber indkomst og social status til 2000 afghanske flygtninge i Pakistan. Nu har centret også startet en afdeling i Kabul. Det er en stor succes, og er et meget anerkendt projekt blandt afghanerne. I kan læse mere her: DACAAR sewing center

1 Comments:

At 2:54 AM, Anonymous Anonymous said...

Stine, hvem skulle stoppe dig? Du er jo ikke til at styre på ti tønder land - for ikke at sige et areal svarende til hele planeten... Men det er jo sådan vi kender og elsker dig :o)
Jeg kommer og besøger dig i Afghanistan, måske vi skal lave en lille afstikker til Pakistan og de seriøst høje bjerge...

 

Post a Comment

<< Home