Friday, December 09, 2005

Journalist-wanna-be overholder deadline!
På trods af afstikker til Holland...

Så er eksamensprojektet afleveret. 12 dage før tid! Så nu drikker jeg juleøl hele weekenden, men god samvittighed.

Jeg har skrevet to større artikler. Én til Illustreret Videnskab der hedder Energi til verdens ende. Og én samling af små artikler til et tema-opslag i Dansk Industris ugeblad, DI Business, der handler om den fusionskonference jeg deltog i.

Under eksamensperioden tog jeg mine artikler med til Holland og besøgte Chris. Om dagen skrev jeg og legede hollandsk husmor, mens Chris arbejdede. Om aftenen hang vi ud med hans venner og familie. Super hyggeligt, og sjovt endeligt at se hvor han kommer fra.





Anne Katrine som jeg deler lejlighed med, gøgler her i køkkenet.


Jeg har været meget glad for at bo sammen med hende her i smilets by. Jeg kommer i det hele taget til at savne min dagligdag i Århus og alle vennerne og journalisthøjskolen. Men som altid så savner jeg også mit eget hjem: Nybrogård, og ingeniørstudiets udfordringer. Og selvfølgelig ikke mindst: vennerne i KBH!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home