Wednesday, December 14, 2005

Min ferie bliver laengere i stedet for mit ben

Jag var klar til at faa mit ben braekket den 12. dec. Jeg havde afleveret mit eksamensprojekt 12 dage foer de andre, og mine foraldre havde bestilt billetter for at komme til KBH og holde mig i haanden. 3 dage inden min benforlaengelse ringede en sekrataer, og sagde, at operationen var udskudt til det nye aar. Totalt antiklimaks!

Men jeg vil ikke aergre mig over at operationen nu overstaas senere. Istedet nyder jeg nu min ekstra uges ferie i Pisa hos Daniela. Her er dagene laengere, vejret er varmere, solen skinner staerkere og cappuchino'erne er billigere og bedre. Slapper helt af!




1 Comments:

At 11:34 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej $tine

Fede billeder - nej, hvor ser du godt ud! Men nu VIL jeg altså lige drille lidt og sige til dig, at du bør bede dine italienske veninder lære dig at stave til den dér lækre kaffe med mælkeskum, som du drikker dernede... ;-)

Knus fra
P'nille

 

Post a Comment

<< Home