Monday, July 04, 2005

KBH - Berlin - Pisa

Daniela har jeg ikke set i snaert et halvt aar, saa da jeg fik mulighed for at koebe nogle billige billetter til Pisa slog jeg til. Jeg lagde turen over Berlin bl.a. for at tage til live 8 koncert. Koncerten sluttede dog allerede kl 20, saa jeg naede kun at drikke en enkelt fadoel og hoere et tysk cheesy 80er band.



Jeg havde taget mit lille gule hjem med og slog det op paa "backpackers paradise" i udkanten af Berlin - der var da ogsaa meget hyggeligt.



Jeg saa ikke saa meget i Berlin udover det imponerende monument over holocaust der netop er blevet opfoert i Berlins centrum taet paa Brandenburger Tor. Lige overfor er amerikanerne selvfoelgelig ved at opfoere en ny ambassade! Resten af dagen brugte jeg paa en baenk med at faerdiggoere en fangende roman af Hermann Hesse. Ved siden af sad to maend og drak oel mens timerne gik.



Nu haenger jeg ud hos Daniela i Pisa. Her gaar tiden ogsaa hurtigt med at hoere A-ha og sladre som teenagepiger jo goer :o) Klokken er 16 og vi har kun lige vaeret ude for at faa maden serveret i studenterkantinen. Endnu engang maa jeg konstatere hvor haardt det er at vaere studerende!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home