Thursday, June 16, 2005

Tilbage i Danmark

Jeg er tilbage i Danmark igen. Nyder at være hjemme og hænge ud med vennerne, men har også haft 'knald på' siden jeg landede søndag den 4. marts. Allerede dagen efter startede jeg nemlig et 3 ugers kursus på Risø omhandlende principperne bag fusion og fusionsreaktorer. Meget spændende for en skabsfysiker som mig!

Det er dejligt at være i naturen omkring Nybrogård igen og Thomas og jeg var ude på sæsonens første sejltur i laserne igår. Vi bor nu godt her i lille Danmark!

Jeg har aflyst turen til Pakistan med Chris, men ligger stadig inde med en billet til Indien den 29. juni som jeg ikke kan bestemme mig for hvad skal ændres til...hehe...sikke meget vi studerende skal tage stilling til - det er så hårdt med alle de fravalg! ;o)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home