Monday, July 23, 2007

Transsibiriske jernbane til Moskva

Jeg er hjemme igen efter 3 spændende uger i Beijing, Mongoliet, den Transsibiriske jernbane og Moskva. Der er rigtigt mange indtryk at bearbejde nu - plus en film: Vi starter redigeringen på torsdag.

Vi hyggede os bare maks på den Transsibiriske jernbane. Vores søde australske naboer, Chris og Virginia, var altid med på lange snakke, kortspil og øldrikning, så dagene fløj afsted. På toget rejser man med solen, og indimellem stilles uret en eller et par timer tilbage. Jeg mistede helt fornemmelsen af hvad klokken var undervejs, så jeg gik iseng når jeg blev for træt og stod op når jeg vågnede. Det føltes rigtigt godt at tilsidesætte tiden...

Vi havde en hyggelig aften med Chris og Virginia i Moskva, hvor vi fik set den røde plads og den forfærdeligt store statue af Peter the Great, som jeg finder ret morsom i al sin grimhed.

Nu er det tilbage til specialet og udsigten til fast job hos DONG Energy. Jeg bruger idag på at vænne mig til tanken igen...


Vi poserer med tomme champagneflasker foran Peter the Great.


Blondinen foran de kendte løgkupler.


En lille film, der viser hvordan russerne holder glade gratisfester i fodgængertunnelerne under Moskvas hovedgader.

1 Comments:

At 3:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Vedrørende det nederste billede: hvor er "Ingeniøren"???
:-) Trine

 

Post a Comment

<< Home