Monday, July 10, 2006

Tarbiat Modares University

De forkæler mig på
Tarbiat Modares University
. Som eneste representant for vesten har jeg eget skrivebord i et hyggeligt laboratorium med udstyr jeg allerede kender nu, og kan bruge som det passer mig. Hver dag bruger jeg en time med Mohandes Rezai (ingeniør Rezai), der er operatør på skolens electron microscop. Hans mål er at gøre mig til en professionel SEM operatør, så jeg vender flittigt tilbage dag efter dag med nye spørgsmål. En enestående chance for at lære indviklet og vigtigt udstyr at kende. Min supervisor er flydende i engelsk, arbejder professionelt og effektivt. Der bliver stillet store krav her, og jeg (Der her repræsenterer hele vesten) studerer flittigt for at få det bedste ud af al den venlige tid og alle mulighederne professorer og elever så gavmildt giver mig!



På Museum of Contemporary Art med Emil (en ung dansker der har boet her i 10 måneder nu) og Fati (min gode veninden gennem 3 år nu, der netop er blevet accepteret som masterstuderende på et universitet i Frankrig)


Marzie (en venlig studerende, der hjælper mig på plads på uni samtidig med at hun lærer engelsk og jeg lærer persisk) og hende selv.


Reza, en venlig smilende fyr, som jeg deler kontor/laboratorium med.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home