Thursday, July 06, 2006

Tog fra Istanbul til Tehran

Jeg rokkede med tog hele vejen fra Istanbul til Tehran. 3 dage i egen kupe og godt selvskab af venlige iranere, fulde af energi og dans og sang aftenen inden vi krydsede grænsen til den Islamiske Republik og dens livsfornægtende love.

Jeg anbefaler helt sikkert den tur. Dog er der flere passagerer der vil ud af Iran, så den modsatte rute skulle være knap så komfortabel.



Hyggesnak i den tyrkiske spisevogn.


Jeg lovede 2 x Amir at præsentere dem for mine danske læsere!


Inden grænsen. Jeg overholder den islamiske dresscode.
FILM: Iranerne hygger med forbudt musik og dans inden vi krydser grænsen.

1 Comments:

At 2:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej
hvor meget kostede tog billeten i tyrkiske valuta ,vi er på vej til istanbul og det kan være en fordel hvis vi kan være nogle dage i teheran
tak for din svar og det er rigtigt sød af dig og skrev om den oplevelse som de andre kan får forhåbentlig det samme som din ople....

 

Post a Comment

<< Home