Thursday, August 11, 2005

Iran i billeder

Jeg er hjemme igen og her følger lidt billeder og videoklip fra et par gode uger i Iran...
Delhi og Pakistan billeder kommer senere...

I det sydlige Pakistan er der ingen kvinder i gaderne, så jeg undgik for meget uønsket opmærksomhed ved at klæde mig ud som en grøn pingvin.


Kuplen på en af Esfahans smukke moskeer.


Khomeini eller Jesus?


Tog med Leila fra klatreklubben og hendes kæreste til Damavand


Vi nåede dog ikke toppen da jeg fik hovedpine i 5000m, men havde en hyggelig og flot tur alligevel!


Mødtes med Mehdi der nu har egen tæppehandel i bazaren.


Og var ude at spise med min veninde Fati


Havde også nogle hyggelige dage med Heine, der her er i godt selvskab...

...og videoklip:
En Imam 'fejres' i bazaren
Ceremonien fortsætter i flere timer gennem hele bazaren
En vaskeægte Indiana Jones bro i det nordlige Pakistan

2 Comments:

At 7:43 AM, Anonymous Anonymous said...

Salaam!

Jeg vil bare sige at jeg elsker dine billeder, og at jeg selv har været i Iran to gange (2001, 2004).

Med venlig hilsen Johanna, dk_azizam@yahoo.dk.

 
At 12:17 PM, Anonymous iranian activist said...

thank you for coming iran, we love you and your people
Iran loves you :-*

 

Post a Comment

<< Home